فراخوان نخستین بخش خارجی جشنواره اینترنتی 'داستان كوتاه كوتاه دفاع مقدس' آغاز شد
نوشته شده توسط : blpwjob

'نسرین ارتجاعی' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:جشنواره اینترنتی داستان كوتاه كوتاه دفاع مقدس به منظور بزرگداشت حماسه هشت سال دفاع مقدس، حفظ و انتقال ارزشهای آن و توجه به ادبیات جنگ برگزار می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس و به دلیل استقبال ایرانیان خارج از كشور برای نوشتن داستان های كوتاه در این زمینه و شركت در جشنواره چهار دوره پیشین آن با موضوع جنگ و پیامدهای آن بر بازماندگان تنها در بخش داخلی و با حضور نویسندگان ایرانی برگزار می شد.

ارتجاعی توضیح داد:ب ا توجه به وقوع جنگ های مختلف در جهان و افزایش تعداد قربانیان و عواقب آن در بین بازماندگان راه اندازی بخش خارجی پنجمین جشنواره ضروری به نظر می رسید.

مجری و طراح پنجمین جشنواره اینترنتی داستان كوتاه كوتاه دفاع مقدس یادآورشد كه شركت كنندگان می توانند آثار ادبی خود را در قالب داستانك های هفت كلمه ای تنظیم و به وبلاگ جشنواره به آدرس www-j-jang.blogfa.com ارسال كنند.

ارتجاعی ادامه داد:هر شركت كننده تنها می تواند یك اثر به جشنواره ارایه كند.

وی پایان مهلت ارسال آثار ادبی به بخش خارجی جشنواره اینترنتی داستان كوتاه كوتاه دفاع مقدس را تا پانزدهم فروردین ماه سال 91 عنوان كرد.

مجری و طراح پنجمین جشنواره اینترنتی داستان كوتاه كوتاه دفاع مقدس افزود: پس از پایان فراخوان بخش خارجی، فراخوان بخش داخلی این جشنواره منتشر می شود.

فراهنگ** 7429





:: برچسب‌ها: خانواده , اتومبیل , مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: