سامانه تلفنی برای پاسخگویی به مسافران نوروزی در استان ها دایر می شود
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، 'منوچهر جهانیان' افزود: همچنین گردشگران نوروزی می توانند با سامانه مركزی رسیدگی به شكایات به شماره 09669 تماس حاصل كنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این سامانه، هر استان نیز به صورت مجزا شماره تماس های ویژه دریافت انتقادات، پیشنهادات و بررسی مشكلات مسافران نوروزی را اعلام خواهد كرد.

معاون گردشگری كشور، جلب رضایت گردشگران نوروزی و رفع نیاز آنها در كوتاه ترین زمان ممكن را از اهداف اصلی ستاد تسهیلات سفرهای كشور دانست.

جهانیان تاكید كرد: با راه اندازی شماره تماس های رسیدگی به شكایات مسافران در تمامی استان ها، نیروهای ستاد تسهیلات سفرهای هر استان، موظف به بررسی مشكلات پیش آمده در حداقل زمان ممكن هستند.

وی با برشمردن اقدامات انجام شده از سوی این ستاد برای نوروز 91 گفت: تدوین طرح سفرهای نوروزی و ابلاغ آن از سوی وزارت كشور به استانداران و مدیران كل میراث فرهنگی استان ها، ابلاغ احكام استانداران و حكم معاونان ستاد مركزی، ایجاد هماهنگی بین بخشی و بین سازمانی در قالب فعالیت دبیرخانه دائمی ستاد و برگزاری جلسات مشترك در ستادهای اصلی استان ها و شهرستان ها بخشی از اقدامات انجام شده است.

فراهنگ ** 2025 ** 1071





:: برچسب‌ها: کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: