رهبر حزب كمونیست روسیه از سیاست های دولت این كشور انتقاد كرد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار ایرنا، زوگانف روز پنجشنبه در این اجتماع در میدان 'تیاترالنایا'ی مسكو گفت: حكومت روسیه از سرمایه داران و منافع آنها حمایت می كند و به فكر مردم این كشور و بهروزی و رفاه آنان نیست.

وی افزود: سرمایه داران تمام ثروت های طبیعی و مراكز صنعتی روسیه را به بهای نازل غصب كرده اند و این ثروت ها كه باید در خدمت مردم و حل مشكلات و اجرای برنامه های اقتصادی و اجتماعی، اجرای طرح های بهداشتی و درمانی و آموزش و پرورش بكار گرفته شود، در خدمت

سرمایه داران است.

وی اظهار داشت: بر اثر سیاست های حكومت روسیه و شخص پوتین، وضعیتی به وجود آمده كه كشور در آستانه ورشكستگی قرار گرفته است.

رهبر حزب كمونیست گفت: درآمد سرمایه داران بطور متوسط 400 برابر ملت روسیه می باشد كه این امر غیرقابل قبول است.

زوگانف اضافه كرد: در دوره شوروی سابق این كشور در ردیف پنج كشور امن جهان قرار داشت كه دارای ساختار آموزشی، درمانی و علوم پایه و صنایع عالی و پیشرفته بود.

وی ادامه داد: در آن دوره كشور پس از دوره تزاری به موفقیت های بزرگی دست یافت و فضا را تسخیر كرد و توانست ارتش پنج میلیون نفری تشكیل دهد.

رهبر حزب كمونیست روسیه گفت: اما پس از فروپاشی شوروی بر اثر سیاست های غلط 'بوریس یلتسین' و 'ولادیمیر پوتین' بسیاری از دستاوردها از دست رفت و صدها هزار دانشمند و كارشناس برجسته در رشته های مختلف كشور را ترك و به كشورهای غربی مهاجرت كردند.

وی خاطرنشان كرد: هزاران مركز صنعتی و اقتصادی در سطح كشور پس از خصوصی سازی تعطیل شدند و افراد بی شماری بیكار شدند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری روسیه وعده داد در صورت پیروزی در انتخابات این وضعیت را تغییر خواهد داد.

وی وعده داد تا مراكز صنعتی و ثروت های طبیعی روسیه را ملی كند تا ملت روسیه از منافع آن استفاده كند.

زوگانف همچنین نیروهای سیاسی طرفدار حكومت روسیه را به تقلب در انتخابات متهم كرد و مدعی شد: در انتخابات دوما در ماه دسامبر سال گذشته حزب كمونیست بیشتر از حزب جاكم 'روسیه واحد' رای آورده بود اما با تقلب، نتایج جعلی اعلام كردند كه صحت نداشت.

وی خاطرنشان كرد: برای اینكه این وضع تكرار نشود، حزب كمونیست 300 هزار ناظر به حوزه های انتخابات آتی ریاست جمهوری اعزام می كند تا با استقرار پنج ناظر در هر حوزه رای گیری از وقوع هر گونه تقلب احتمالی جلوگیری شود.

بنا بر اعلام مقام های رسمی در اجتماع امروز اعضا و طرفداران حزب كمونیست روسیه در میدان 'تیاترالنایا' سه هزار نفر شركت داشتند كه شعارهایی همچون 'حكومت به زحمتكشان تعلق دارد'، 'نابود باد حكومت سرمایه داران' و 'زنده باد روسیه' سر دادند.

اروپام/2242**518**1368**





:: برچسب‌ها: گربه , وابسته به تکزاس ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: