حركت در جهت اهداف و سلامت كار برعهده همه است
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمود احمدی نژاد این سخنان را در چهارمین اجلاس ارتقای سلامت نظام اداری، تضمین تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی در مركز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی بیان كرد.

محمود احمدی نژاد هدف و ماموریت اصلی را اداره كشور دانست و گفت: همه دستگاه ها، سازمان ها و مجموعه اركان حكومت برای اداره كشور هستند.

وی با اشاره به این كه مجموعه اداره كشور یك پدیده است، افزود: 'این كه فكر كنیم اداره كشور به پاره های گوناگون تقسیم شده كه یا رقیب هستند و یا خدای نكرده برخی مواقع مقابل هم قرار دارند اشتباه است و این تصور ریشه فساد است.'

رییس قوه مجریه سه ویژگی را لازمه اداره كشور دانست و گفت: ویژگی اول این است كه كشور را در جهت اهداف تعیین شده پیش ببرد و در واقع همه فعالیت ها باید در جهت اهداف باشد.

احمدی نژاد با اشاره به ویژگی دوم كه لازمه اداره كشور است، افزود: باید فعالیت ها با بهره وری بالا و بهینه باشد و باید از فرصت ها، امكانات، نیروی انسانی و زمان در جهت اهداف حداكثر استفاده به عمل آید.

وی فعالیت سالم را نیاز دیگر در اداره كشور برشمرد و ادامه داد: كاری سالم است كه در جهت اهداف باشد و حداكثر استفاده را از امكانات به عمل آورد.

چهارمین اجلاس ارتقای سلامت نظام اداری همزمان با سالروز فرمان هشت ماده ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال برگزاری است و روسای قوای مقننه و قضاییه بعدازظهر امروز در این اجلاس سخنرانی خواهند داشت.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب دهم اردیبهشت ماه سال 1380 خطاب به رؤسای قوای سه گانه، فرمان مهمی در خصوص مبارزه همه جانبه و سازمان یافته با مفاسد مالی و اقتصادی صادر كردند.

ادامه دارد ...

سیام**9012**9132





:: برچسب‌ها: تابستان ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: