رییس دانشگاه آزاد اسلامی: شهادت مرگ نیست، ذات بی مرگی است
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، ' فرهاد دانشجو ' در پیامی به مناسبت تدفین دو شهید گمنام در واحد تبریز كه توسط حسین صادقی شجاع معاون اموربین الملل این دانشگاه قرائت شد، آمده است: شهیدان روشن ترین گواهان روشنایی و رفتن و رسیدن، در پهنه پهناور و ناپیدای كرانه زندگانی هستند.

در بخش دیگر این پیام آمده است: هیچ شهیدی گمنام نیست، آنها آمده اند تا گمنامی ها و سرگشتگی ها و گم كردگی های ما را جبران كنند و همان ستاره های تازگی و تناوری و تابناكی هستند كه در كهكشان های متحدالمركز كائنات، تازه به تازه و نو به نو جریان آفرینی و جهان آفرینی می كنند.

دانشجو اظهار امیدواری كرده است: ای كاش از این پنجره های روشن و رو به خدایی كه شهیدان برای ما گشوده اند می توانستیم با همه استعداد و توانمندی های مان نور و حضور و ظهور فرصت های تازه به تازه دریافت كنیم و جان و جهان خود را به چالاكی و دلپاكی مقتدرانه تری برسانیم.

مراسم تشییع پیكر دو شهید گمنام امروز با حضور مردم شهیدپرور، خانواده معظم شهدا، فرهنگیان، دانشگاهیان، مسوولین ساعت 10 از میدان شهدای تبریز به طرف دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار و در این دانشگاه به خاك سپرده شدند.

مراسم شام غریبان این شهدا ساعت 20 الی 18 در مسجد امیرالمومنین دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار می شود.

7240/587/245





:: برچسب‌ها: غروب , عکاسی , برلین ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: